2 kwietnia 2015

Piękna nasza Gruzja cała...


Tak właśnie jest, jak śpiewał Ray Charles... Tegoroczna Pascha to rzeczywiście dla mnie nadzieja na przejście ze śmierci do życia. Po dwóch latach misji w Gruzji, stawiania pierwszych kroków, trzeba ustąpić miejsca innymi i posłuchać co mówi Bóg przez przełożonych i przez swoje Słowo.

Moja wyprawa na Zakaukazie była od początku mocno naznaczona zaufaniem do tego, co Bóg przygotował. I były różne doświadczenia - i trudne i piękne. Za jedne i drugie dzisiaj chcę Boga błogosławić. Gdy otworzyłem Biblię, by słuchać co Pan mi powie, otworzył się Jan Chrzciciel, i to nie raz. To mi dało światło i pokój. Taka była jego misja: przygotował drogę i usunął się na bok. Tak tez odczytuję i moje powołanie do tego dzieła w Gruzji. Rodziło się w moich rękach, ale kto inny będzie podlewał, a kto inny zobaczy kwiatki. A propos, w tym tygodniu udało mi się przygotować małą rabatkę przed kościołem, zasadziłem roślinki i dziś deszczyk przyleciał... Wyjeżdżam 9 kwietnia. Chciałem jeszcze te święta spędzić tutaj, nie zostawiać ludu Bożego z goryczą w ustach na Wielkanoc.

Jerozolima. Grób Pański.
Wszystkim, którzy mnie wspierali i wspierają modlitwami, margaretkom i "niezrzeszonym" bardzo dziękuję. Dziękuję tym, którzy okazali pomoc materialną. To było i jest nasze wspólne doświadczenie dzieła Bożego! Niech pusty grób Chrystusa będzie dla Was umocnieniem nadziei. Przechodźcie każdego dnia ze śmierci do życia! Chrystus zmartwychwstał! Prawdziwie zmartwychwstał! ქრისტე აღსდგა, ჭეშმარიტად აღსდგა!


A tu jeszcze moje ostatnie "podrygi" - relacja lokalnej tv z niedzieli palmowej
 


Wielki Czwartek:


Zobaczcie jeszcze to:


"Cóż powiedzieć, żal odjeżdżać!" Jan Paweł II  :-)
 (od 2:08" zdjęcia na zamku w Achalcyche)

1 komentarz :

Anonimowy pisze...

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus.
Na początku maja 2018 wybieram się z rodziną do Gruzji.
Myślę o uczestnictwie w niedzielnej Eucharystii w Achalcyche.
Czy może mi Ksiądz coś podpowiedzieć?
Serdecznie pozdrawiam,
Z Panem Bogiem,
Robert
(rupinski@mp.pl)